.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود بيش از 750 هزار مسافر به استان گيلان

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گيلان گفت: تاكنون افزون بر 750 هزار مسافر وارد گيلان شدند كه پيش بيني مي‌شود در ايام تعطيلات نوروز امسال حدود 20 درصد افزايش مسافر داشته باشيم.به گزارش شمال نیوز به نقل از

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد حسين مهدي پور، از آمادگي استان براي پذيرش مسافران نوروزي خبر داد و افزود: ظرفيت هاي پذيرش استان در بعد مسافر نسبت به سال گذشته افزايش يافته و تاكنون بيش از 900 واحد مسافر كاشانه براي پذيرش مسافران شناسايي شده است.
وي ادامه داد: همچنين با همكاري سازمان آموزش و پرورش استان، بيش از 2 هزار كلاس درس براي اسكان مسافران فرهنگي در نظرگرفته شده است.
مهدي پور در مورد ورود بيشترين مسافر در شهرهاي استان اظهار داشت: شرايط حضور گردشگر در شهرهاي استان به سلايق و علايق آنان بستگي دارد و تاكنون شهرهاي رشت، انزلي، لاهيجان، ماسوله، آستارا و همچنين موزه ميراث روستايي بيشترين پذيرش مسافر را داشته است.
وي تصريح كرد: گيلان داراي جاذبه هاي زياد تاريخي و گردشگري است و طبيعت سرسبز آن هر مسافري را جذب خود مي كند از اينرو از مسافرين عزيزي مي خواهيم از واحد هاي اقامتي مجاز استفاده كنند و از سفر خود لذت ببرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.